خرید ام دی اف چامسان ترکیه

خرید ام دی اف چامسان ترکیه

شرکت صنعتی چامسان اردو ترکیه (چامسان پویراز قدیم) که در صنعت تولید ام دی اف (MDF) و اچ دی اف (HDF) فعالیت دارد به عنوان چهارمین تولید کننده ام دی اف بزرگ اروپا، تولید کننده یکی از با کیفیت ترین و بادوام ترین MDF های دنیاست. از آنجا که مجموعه هلدینگ هارای تجارت با ایجاد ارتباط مستقیم به صورت انحصاری واردات محصولات شرکت چامسان اردو را بر عهده دارد، از لحاظ کیفیت تضمینی 30 ساله را برای ام دی اف ترکیه ارائه می دهد.

جهت دریافت مشاوره و سفارش ام دی اف چامسان ترکیه، با ما تماس بگیرید
تماس با ما

 

ام دی اف چیست؟

ام دی اف محصولی بر پایه چوب است که با فشرده سازی خمیر چوب به روش های تعریف سده و مختلف تولید می شود. به صورت دقیق تر ورق های ام دی اف با فشرده سازی الیاف چوب و یا سایر مواد اولیه همچون لیگنوسلولوزيک تحت گرما و فشار قوی ساخته می شود. پس از آن این ورق ها تحت رطوبت با درجه خاصی خشک شده و بعد از ترکیب با چسب مصنوعی محصول نهایی ام دی اف تولید می شود.

امروزه ام دی اف به یکی از متریال های مهم در صنعت دکوراسیون دنیا تبدیل شده است. اگر هم اکنون سر خود را بالا آورده و به اطراف خود مشاهده کنید به سختی ممکن است چیزی را نبینید که از ام دی اف ساخته شده باشد. میز، کابینت، دکوراسیون داخلی، کمد و… همه از اشیائی هستن که برپایه ام دی اف ساخته می شوند.

از مقاومت در برابر خم شدن، حالت کششی و قدرت بالای نگه داشتن پیچ و مهره می توان به عنوان مزایای مهم ورق های ام دی اف نام برد. ام دی اف به خاطر استحکام موجود و کارکرد بسیار آسان آن روی دستگاه های مختلف صنعتی به یکی از مهمترین مصنوعات تاریخ بشری تبدیل شده است.  ورق های ام دی اف  علاوه بر آن که قابلیت صیقل یافتن دو طرفه دارند، همین امر باعث شده که هیچگونه ترک، زخم و برجستگی روی ان وجود نداشته باشد. مهمترین مزیت استفاده از ام دی اف نیز قابلیت پذیرش هرگونه لاک، رنگ، جلا و قابلیت پوشش با موادی همچون کاغذ دیواری ملامینه شده، پوشش چوبی، پی وی سی، لمینت و… را در هر دو سطح خود داراست.

چرا ام دی اف چامسان اردو ترکیه؟

شرکت چامسان اردو با سابقه ی بلند مدت فعالیت حرفه ای و تمرکز بر کیفیت بالای محصولات MDF و HDF و سایر فرآورده های چوبی، خود را تبدیل به چهارمین تولید کننده بزرگ اروپا کرده است. این شرکت به دلیل کیفیت بالا و تضمینی محصولات خود تحسین پخش کنندگان و مصرف کنندگان سرتاسر دنیا را بر انگیخته است.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که محصولات این شرکت را در رده بالای محصولات ام دی اف قرار می دهد دانسیته بالای آنهاست که در ادامه بیشتر راجع به این مسئله توضیح داده شده و مقدار این ویژگی را با سایر تولیدات به خصوص ام دی اف های ایرانی مقایسه خواهیم کرد تا تفاوت میزان کیفیت محصولات این شرکت ترکیه بیش از پیش برایتان ملموس شود.

ام دی اف چامسان اردو ترکیه

ام دی اف چامسان ترکیه یا ام دی اف ایرانی؟

یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در مقایسه ورق های ام دی اف مختلف محاسبه میزان دانسیته موجود در انهاست. اگر بخواهیم ورق های ام دی اف ایرانی را با ورق های ام دی اف ترکیه از لحاظ دانسیته مقایسه کنیم، ورق های تولیدی شرکت های ترکیه به خصوص شرکت چامسان اردو با اختلاف بالایی با کیفیت تر و بهتر هستند.

منظور از دانسیته ورق های ام دی اف میزان تراکم و فشردگی آنهاست. به تبع هرچه مقدار عدد دانسیته بالا باشد، ان ورق ام دی اف بهتر از سایر ورق های موجود است. به عنوان مثال اگر تراکم و فشردگی یک ورق ام دی اف بالا باشد، مقاوت بسیار بالایی در برابر نفوذ رطوبت و یا میزان خمیدگی و استحکام دارد.

ورق های تولیدی شرکت های ایرانی عموما دانسیته در حدود اعداد 670 الی 680 دارند که عموما کارخانه جات درب سازی موجود در کشورمان از این ورق ها استفاده می کنند. بدین صورت بدیهی است که با وجود این دانسیته کم، ورق های ام دی اف ایرانی نیز قیمت بسیار کمتری نسبت به ورق های با کیفیت ترکیه داشته باشند. در طرف مقابل ورق های ام دی اف شرکت ترکیه به خصوص ام دی اف چامسان دانسیته بالای 760 دارند که اختلافی فاحش نسبت به ورق های ام دی اف ایرانی دارند. به گونه ای که اگر یک ورق ام دی اف ترکیه و ایرانی را کنار هم بگذارید با چشم غیر مسلح نیز می توانید تفاوت کیفیت آنها را تشخیص دهید.

مشخصات ورق های تولیدی ام دی اف چامسان ترکیه

اغلب ورق های ام دی اف چامسان ترکیه به صورت خام تولید و عرضه می شوند. شرکت چامسان ورق هاجی خود را در ابعاد 183 سانتی متر در 366 سانتیمتر تولید کرده و به بازار عرضه می کند. ضخامت این ورق ها نیز در سایز های 8 میلی متر، 16 میلی متر و 18 میلی متر موجود هستند. با توجه به این مشخصان هلدینگ هارای تجارت این ورق های خام را با اندازه های مذکور در حجم بالا وارد کشور کرده و به عنوان بزرگترین تامین کننده امی دی اف ترکیه در کشور ایران محسوب می شود.

نام ابعاد Name
ام دی اف چامسان اردو 183×366 cm 8,16,18 mm

مشخصات ام دی اف ترکیه چامسان

واردات ام دی اف هایگلاس چامسان ترکیه

واردات ام دی اف هایگلاس به داخل کشور به دلیل حمایت از کارگاه های تولیدی ایرانی، چندین سال است که ممنوع اعلام شده است. به همین دلیل ام دی اف های ترکیه تنها به صورت خام وارد کشور می شوند. اما از انجا که هلدینگ هارای تجارت همکاری و ارتباط وسیعی با تولید کنندگان هایگلاس دارد، تضمین کننده و تامین کننده با کیفیت ترین ورق های هایگلاس موجود در ایران است.

ورق ام دی اف هایگلاس موجود در انبارهای هارای تجارت با استفاده از مغز ام دی اف ترکیه و روکش های کره ای در ایران به صورت کاملا حرفه ای پرس و تولید می شوند. مجموعه ما تضمین بالای 15 ساله را برای محصولات ترک خود ارائه می کند که این خود گواهی بر کیفیت بی نظیر ام دی اف چامسان ترکیه است.

قیمت ام دی اف چامسان ترکیه

مجموعه هارای تجارت ورق های ام دی اف ترکیه را به صورت خام، هایگلاس و انواع مختلف دیگر و به صورت عمده و خرده برای فروش به بازار عرضه می کند. از آنجا که به دلیل نوسانات ارز در ایران به صورت لحظه ای می تواند قیمت ام دی اف چامسان ترکیه را دست خوش تغییر می کند و اینکه قیمت های مختلفی برای سایز ها و انواع مختلف 8، 16 و 18 میلی متری ورق ام دی اف موجود است، شما می توانید برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت مطابق با خواسته خودتان با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که امکان خرید ام دی اف از مجموعه هارای تجارت به صورت خرده و تکی، پالتی و تریلی موجود است. گفتن این نکته خالی از لطف نیز که تعداد ورق های موجود در هر پالت بسته به سایز ام دی اف 30 تا 35 عدد است و در هر تریلی که هلدینگ ما اقدام به واردات آن میکند تعداد 8 پالت موجود است. شما در هر لحظه می توانید برای دریافت استعلام موجودی و قیمت با ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

ام دی اف چامسان اردو ترکیه که یکی از باکیفیت ترین ام دی اف های موجود در بازار اروپا و آسیا به خصوص کشور ایران است، به صورت انحصاری توسط مجموعه هارای تجارت در حجم بالا به ایران وارد و پخش می شود. ام دی اف های ترکیه با دانسیته بالای 760 در برابر ام دی اف های ایرانی که دانسیته یا همان تراکم و میزان فشردگی 670 تا 680 دارند، با اختلاف با بهترین ام دی اف های موجود در بازار ایران هستند.

از آنجا که واردات این محصول بر عهده مجموعه هارای تجارت است، شما می توانید با دریافت مشاوره و استعلام قیمت، با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن ام دی اف های چامسان اردو با مشخصات مخصوص خود را از مجموعه ما دریافت کنید.

جهت دریافت مشاوره و سفارش ام دی اف چامسان ترکیه، با ما تماس بگیرید
تماس با ما

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه